Public relations jsou techniky a nástroje, pomocí kterých instituce nebo firma buduje a udržuje vztahy se svým okolím a s veřejností, poznává její postoje a snaží se je ovlivňovat. Velmi důležitá je obousměrnost komunikace, kterou PR zajišťují.
PR akce, jsou zvláštní skupinou komunikace. Dostanete se přímo k Vašim potenciálním klientům. Budete moci získat detailní data a zároveň přesvědčit přímo a individuálně. Úspěch akce je však závislý na naplánování, výběru cílové skupiny i zhodnocení potenciálního zásahu a ekonomického návratu akce.
Rozdíl oproti reklamě
Reklama se snaží především o krátkodobý prodej určitého produktu či služby, oproti tomu PR se soustředí na dlouhodobé cíle jako je image, vztahy a komunikace s cílovými skupinami. Reklama i PR působí na širokou veřejnost, ale reklama pro svou komunikaci s veřejností využívá zásadně masových médií (televize, noviny, rádio, internet), zatímco PR komunikuje i jinými prostředky
PR je Vaše vizitka
- veřejné PR akce
- zajištění místa a prostor akce
- doprovodný program
- catering
- moderátor
- motivační akce a soutěže
- technické vybavení
- propagační materiály